Fandom

Rock Music

Tim Commerford

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Tim Commerford
Tim Commerford.jpg
{{{caption}}}
Nome completo Tim Commerford
Nacido o 26 de febreiro de 1968
Falecido o {{{morto}}}
Orixe Irvine, California. Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Bandas Rage Against the Machine
Audioslave

Tim Commerford, tamén coñecido como Timmy C., Tim Bob, Simmering T, Y.tim.K, TIM.COM e tim.COM, naceu o 26 de febreiro de 1968 en Irvine, California. É o baixisa da banda Rage Against the Machine e tocou tamén en Audioslave.

É o máis novo de 5 irmáns. O seu pai foi enxeñeiro aeroespacial e traballou nos transbordadores espaciais da NASA, e a súa nai era matemática. Timo coñeceu a Zack de la Rocha en quinto grao, e nese tempo á súa nai diagnosticáronlle un cancro. Os seus pais divorciáronse e o seu pai volveu casar, mentres que a súa nai trasladouse a Sacramento, California para vivir coa súa irmá, ata que morreu de cancro de cerebro en 1988, cando Tim tiña 20 anos.

Zack de la Rocha e Commerford fixéronse amigos no colexio cando Tim ensinoulle a Zack como roubar comida da cafetería da escola. Zack introdúxoo no baixo, e pronto atopou unha vía de escape na música.

No ano 2001 Tim casou coa súa moza dende tempo atrás Aleece Dimas. Xuntos teñen dous fillos, Xavier e Quentin, e viven en Malibu, California.

Commerford ten numerosas tatuaxes, incluíndo un deseño que lle cubre as súas costas, brazos, peito e a perna esquerda. O primeiro que se fixo foi unha sinxela banda negra ao redor do seu brazo para lembrar á súa nai.

Audioslave
Chris Cornell | Tom Morello | Tim Commerford | Brad Wilk
Discografía
Audioslave | Out of Exile | Revelations

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou