Fandom

Rock Music

The Rolling Stones

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Rolling Stones Logo.jpg
The Rolling Stones.jpg
{{{caption}}}
Orixe Londres
País Inglaterra Bandeira Inglaterra (borde).png
Período 1962 - actualidade
Xénero(s)
Selo(s) discográfico(s) Decca
Rolling Stones Records
Virgin Records
Membros Mick Jagger
Keith Richards
Charlie Watts
Ron Wood
Antigos membros
Web oficial http://www.rollingstones.com

The Rolling Stones é unha banda inglesa formada en 1962 que está entre as bandas máis populares e antigas aínda en actividade. Ao lado dos Beatles, foi a banda máis importante da chamada "British Invasion" dos anos 60.

A banda formouna en Londres Brian Jones, e foi popularizada polos seus dous compositores, o vocalista Mick Jagger e o guitarrista Keith Richards. O grupo comezou tocando american blues, rock & blues e Rock n' Roll, e posteriormente aventurouse con outros xéneros incluíndo country, psicodelia, reggae e disco.

Importante.png Artigo nos seus primeiros pasos: Esta páxina dunha banda é, polo de agora, só un esbozo. Traballa nela e contribúe a que a Wiki Rock mellore e medre. Podes atopar máis artigos de bandas en progreso aquí.

Historia Editar

Formación da banda Editar

Tanto Keith Richards como Mick Jagger asistiron á Dartford Maypole County Primary School, e en 1960, os dous atopáronse de novo cando Richards asistía á Sidcup Art School e Jagger era estudante da London School of Economics. Xuntos, co amigo común Dick Taylor, formaron a banda Little Boy Blue and the Blue Boys. Os fundadores dos Stones, o multi-instrumentista Brian Jones e o pianista Ian Stewart estaban tamén activos na escena musical de Londres; Jones tocaba con The Ramrods and Blues Inc., unha banda por onde tamén pasou o futuro baterista dos Stones Charlie Watts. En xuño de 1962 a formación dos Stones quedou conformada con Jagger, Richards, Stewart, Jones, Taylor e o baterista Tony Chapman. Taylor deixou o grupo e este rebautizouse como The Rolling Stones, pola conción "Rollin' Stone" de Muddy Waters.

O 12 de xullo de 1962 a banda realizou o seu primeiro concerto formal no Marquee Club. A formación era Jagger, Richards, Jones, Stewart no piano, Taylor no baixo e Tony Chapman na batería. Jones tiña a intención de tocar principalmente Chicago blues, pero Jagger e Richards trouxeron o rock & roll de Chuck Berry e Bo Diddley á banda. O baixista Bill Wyman uníuse a eles en decembro e o baterista Charlie Watts no mes de xaneiro de 1963.

Discografía Editar

...

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou