Fandom

Rock Music

The All-American Rejects

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

The All-American Rejects logo.jpg
All-American Rejects.jpg
{{{caption}}}
Orixe Stillwater, Oklahoma
País Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Período 1998 - actualidade
Xénero(s)
Selo(s) discográfico(s) Universal Music Group
Membros Tyson Ritter
Nick Wheeler
Mike Kennerty
Chris Gaylor
Antigos membros Tim Campbell
Web oficial allamericanrejects.com

The All-American Rejects é unha banda estadounidense formada en Stillwater, Oklahoma. O seu último álbum Move Along saiu á venda no 2005, o seu primeiro sinxelo "Dirty Little Secret" chegou ó numero 9 no Billboard Hot 100 en xaneiro do 2006 e ó número 18 no Top 20 Británico.

Importante.png Artigo nos seus primeiros pasos: Esta páxina dunha banda é, polo de agora, só un esbozo. Traballa nela e contribúe a que a Wiki Rock mellore e medre. Podes atopar máis artigos de bandas en progreso aquí.

Historia Editar

No verán do ano 2001, The All-American Rejects editaron o EP Same Girl, New Songs e comezaron unha xira polo medio oeste dos Estados Unidos. Ao final da mesma a banda asinou un contrato coa Doghouse Records, o selo de bandas coma River City High e The Get Up Kids.

Mike Kennerty e Chris Gaylor uníronse no 2002. Ese ano, co produtor Tim O'Heir (que tiña traballado con Superdrag, Sebadoh e Juliana Hatfield), a banda gravou o seu álbum de debut, The All-American Rejects. Dese álbum sacaron o sinxelo "Swing, Swing" polo cal os Rejects foron coñecidos durante varios anos. Ese álbum sería editado o 15 de outubro dese mesmo ano.

O 12 de xullo do 2005 editaron Move Along, co seu sinxelo "Dirty Little Secret". O video musical da canción foi gravado no Dorney Park en Allentown, Pennsylvania ese verán, con imaxes do colectivo artístico PostSecret.

O segundo sinxelo, "Move Along", editouse en xaneiro do 2006. O video de "Move Along" foi nominado ás categorías de "Mellor edición dun video" e "Mellor video de grupo" nos MTV Video Music Awards do ano 2006, o último dos cales gañou.

En maio do 2006, The All-American Rejects fixeron unha versión do tema de Def Leppard "Photograph" no programa da VH1 Rock Honors. No mes de agosto o terceiro sinxelo do seu álbum Move Along, "It Ends Tonight", foi lanzado. O seu video debutou no número 10 do Top 20 da VH1.

DiscografíaEditar

ÁlbumsEditar

EPsEditar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou