Fandom

Rock Music

Sweet 75

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Sweet 75 logo.jpg
Sweet 75.jpg
{{{caption}}}
Orixe
País Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Período 1995 - 2000
Xénero(s) Rock alternativo
Selo(s) discográfico(s) Geffen Records
Membros Krist Novoselic
Yva Las Vegas
Antigos membros
Web oficial

Sweet 75 foi unha banda de rock formada Krist Novoselic, ex-baixista de Nirvana e Yva Las Vegas, unha descoñecida cantante de rúa venezolana.

A banda só produciu un álbum, autotitulado Sweet 75. O álbum consiste de 14 temas e foi un fracaso comercial. Foi editado en 1997.

Importante.png Artigo nos seus primeiros pasos: Esta páxina dunha banda é, polo de agora, só un esbozo. Traballa nela e contribúe a que a Wiki Rock mellore e medre. Podes atopar máis artigos de bandas en progreso aquí.

Historia Editar

Krist Novoselic formou Sweet 75 despois da morte de Kurt Cobain en 1994]], xunto coa cantante de orixe venezolana Yva Las Vegas, á que coñecera despois de que a súa muller a contratase para cantar nunha festa de cumpreanos. Novoselic orixinalmente planeou producir un álbum da cantante, pero despois de escribir temas xuntos decidiron formar Sweet 75, un nome tirado dun poema de Theodore Roethke.

Con Bobby Lurie na batería, realizaron un feixe de concertos en 1995 e asinaron coa Geffen Records. En 1996 unha gravación do seu concerto do 17 de novembro de 1995 foi editado polo selo Sea Monkey e titulado Trucked Up Fuckstop. Lurie foi reemprazado polo antigo baterista de Ministry Bill Rieflin antes de que a banda gravase o seu álbum de debut, o cal incluía participacións de Peter Buck de R.E.M., Anisa Romero de Sky Cries Mary e Herb Alpert. O álbum non sería editado ata 1997, despois dunha xira con Dinosaur Jr., e por aquel tempo Rieflin fora substituído polo antigo membro de Shudder to Think Adam Wade.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou