Fandom

Rock Music

Stone Gossard

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Stone Gossard
Stone Gossard.jpg
{{{caption}}}
Nome completo Stone Carpenter Gossard
Nacido o 20 de xullo de 1966
Falecido o {{{morto}}}
Orixe Seattle, Washington. Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Bandas Pearl Jam

Stone Carpenter Gossard (nacido o 20 de xullo de 1966 en Seattle, Washington) é o guitarrista rítmico e membro fundador da banda de rock Pearl Jam.

Stone é coñecido polo seu traballo en bandas de grunge basadas en Seattle durante os anos 80 previas a Pearl Jam e ten feito importantes contribucións á industria musical dende entón.

Icono guitarra.pngImportante.png Artigo nos seus primeiros pasos: Esta páxina dun músico é, polo de agora, só un esbozo. Traballa nela e contribúe a que a Wiki Rock mellore e medre. Podes atopar máis artigos de músicos en progreso aquí.

Biografía Editar

Green River e Mother Love Bone Editar

Gossard graduouse na Seattle's Northwest School en 1984. A primeira banda na que estivo chamouse March of Crimes, e aínda que o tempo que estivo nela foi breve, fixo que se introducise na emerxente escena musical de Seattle. Stone entablou unha boa amizade co seu compañeiro e guitarrista (futuro membro de Mudhoney) Steve Turner, que tamén asistía á Northwest School, e uníuse á súa banda, The Ducky Boys. Turner máis tarde formaría Green River co vocalista/guitarrista Mark Arm, o baterista Alex Vincent e o baixista Jeff Ament. Stone pedíulles unirse ao grupo para permitirlle a Arm concentrarse unicamente nas voces.

Despois da disolución de Green River en 1987, Stone fundou Mother Love Bone xunto co baixista Jeff Ament. Mother Love Bone acabou por desfacerse debido á morte do seu vocalista Andrew Wood pouco antes do seu debut cun grande selo, Apple.

Pearl Jam
Jeff Ament | Stone Gossard | Mike McCready | Eddie Vedder | Matt Cameron
Boom Gaspar - Dave Krusen - Matt Chamberlain - Dave Abbruzzese - Jack Irons
Discografía
Álbumes: Ten - Vs. - Vitalogy - No Code - Yield - Binaural - Riot Act - Pearl Jam
Directos e recopilatorios: Live on Two Legs - Lost Dogs - Live at Benaroya Hall - Rearviewmirror: Greatest Hits 1991-2003 - Live in NYC 12/31/92 - Live at Easy Street

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou