Fandom

Rock Music

Shirley Manson

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Shirley Manson
Shirley Manson.jpg
{{{caption}}}
Nome completo Shirley Ann Manson
Nacido o 26 de agosto de 1966
Falecido o {{{morto}}}
Orixe Edimburgo, Escocia Bandeira Escocia.png
Instrumento(s) Voz
Bandas Garbage

Shirley Ann Manson (nacida o 26 de agosto de 1966) é unha cantante escocesa, vocalista da banda Garbage.

Biografía Editar

Shirley naceu en Edinburgo, Escocia, sendo a segunda de tres irmás. A súa nai é unha antiga cantante dunha big band e o seu pai é xenetista que formou parte do traballo que clonou ao ovella Dolly. Aos sete anos Shirley comezou a estudar piano, e posteriormente asistiu á City of Edinburgh Music School, onde tamén se uniu ao grupo de teatro da escola.

Na escola, era regularmente acosada debido ao seu pelo vermello e aos seus grandes ollos. Ás veces voltaba a casa sangrando ou mancada e o continuo abuso fíxoa caer nunha depresión que incluso levouna a auto-ferirse. Como resultado do bullying, sairía da escola e comezaría a traballar en Miss Selfridge (unha tenda de roupa) e Edinburgo.

Carreira musical Editar

A súa primeira experiencia coa música foi coas bandas Autumn 1904 e Wild Indians. Cando tiña 16 anos, Shirley uníuse a Goodbye Mr. Mackenzie, onde facía coros e tocaba os teclatos. Ela estivo na banda durante unha década ata que esta se separou en 1992. Despois da separación, Shirley e dous membros da banda formaron Angelfish, onde adoptou o rol de vocalista principal. Angelfish editou un album autotitulado e un sinxelo, "Suffocate Me".

Garbage Editar

Despois de ver "Suffocate Me" na MTV, Steve Marker quedou impresionado e quería a Manson como vocalista da súa banda Garbage. Despois de dúas audicións, Shirley convertiríase na súa cantante en 1994.

O álbum de debut da banda, Garbage foi editado en agosto de 1995, e chegou a vender uns 4 millóns de copias..

Garbage
Butch Vig | Shirley Manson | Duke Erikson | Steve Marker
Discografía
Álbumes: Garbage | Version 2.0 | beautifulgarbage | Bleed Like Me
Recopilatorios: Special Collection | Absolute Garbage

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou