Fandom

Rock Music

Sean Kinney

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Interferência de bloqueador de anúncios detectada!


A Wikia é um site grátis que ganha dinheiro com publicidade. Nós temos uma experiência modificada para leitores usando bloqueadores de anúncios

A Wikia não é acessível se você fez outras modificações. Remova o bloqueador de anúncios personalizado para que a página carregue como esperado.

Sean Kinney
Sean Kinney.jpg
{{{caption}}}
Nome completo Sean Howard Kinney
Nacido o 27 de maio de 1966
Falecido o {{{morto}}}
Orixe Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Instrumento(s) {{{instrumento}}}
Bandas Alice in Chains

Sean Howard Kinney (nado o 27 de maio de 1966) é o baterista da banda de grunge Alice in Chains.

O seu interese pola música desenvolveuse moi cedo debido ao seu avó, que formaba parte dunha banda chamada The Cross Cats, da cal Kinney formou parte cando tiña nove anos.

Sean tocou a batería para Alice in Chains nos seus álbumes Facelift, Dirt e Alice in Chains, así como nos seus dous EPs, Sap e Jar of Flies. Fai tamén coros a través de un megáfono na canción oculta de Sap, titulada "Love Song". Tocou a batería no álbum en solitaro dos seu compañeiro an Alice in Chains Jerry Cantrell, chamado Boggy Depot.

Durante a caída da poplaridade do grunge a mediados dos noventa, foi membro dunha banda tributo a Willie Nelson, que tamén contaba con Johnny Cash, Kim Thayil de Soundgarden e Krist Novoselic de Nirvana.

No ano 2005 Kinney reuníuse cos supervivintes de Alice in Chains tocando nun concerto benéfico polo desastre do tsunami no sudeste asiático.

Alice in Chains
Jerry Cantrell | Mike Inez | Sean Kinney | William DuVall
Layne Staley - Mike Starr
Discografía
Álbumes: Facelift | Dirt | Alice in Chains
EPs: We Die Young | Sap | Jar of Flies

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou