Fandom

Rock Music

Post-hardcore

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Post-hardcore
Orixes do estilo: Hardcore punk
Post-punk
Rock experimental
Orixes culturais: Finais dos 80 na costa leste dos Estados Unidos
Instrumentos típicos: Voz, guitarra eléctrica, baixo, batería e ocasionalmente sintetizadores
Popularidade: Alta no Reino Unido, Canadá e partes dos Estados Unidos
Subxéneros
Xéneros fusión

O post-hardcore é un xénero musical que se desenvolveu a partires do hardcore punk, que a si mesmo parte do movemento máis amplo do punk rock. As primeiras aparicións do post-hardcore foron en Washington, D.C. de mediados a finais da década dos 80, a pesares de que non foi moi coñecido ata principios dos 90.

O post-hardcore caracterízase polos seus ritmos precisos e ruidosas bases de guitarras, acompañadas por voces que soen ser cantadas como susurros ou como berros. O xénero desenvolveu un equilibrio único entre disonancia e melodía, canalizando o rápido e ruidoso hardcore cara un son máis moderado, con formas sutís de tensión e relaxación. Comparte coas súas raíces hardcore a súa emoción e intensidade, así como a conciencia social e a ética do faino ti mesmo.

Historia Editar

O post-hardcore ten as súas raíces no hardcore punk. A mediados dos anos 80, bandas clasificadas como hardcore, ou con fortes influenzas deste xénero, foron experimentando coas bases deste tipo de música. Grupos coma Fugazi e Quicksand que tiñan membros que pertenceran a vellas bandas de hardcore foron dándolle forma ao post-hardcore que, aínda que mantiña as súas bases no punk rock, era máis variada, sofisticada e sutil. As primeiras bandas emo coma Rites of Spring tamén foron unha peza importante no desenvolvimento do post-hardcore.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou