Fandom

Rock Music

Perry Farrell

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Perry Farrell
Perry Farrell.jpg
{{{caption}}}
Nome completo Peretz Bernstein
Nacido o 29 de marzo de 1959
Falecido o {{{morto}}}
Orixe Nova York. Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Bandas Jane's Addiction

Perry Farrell (nacido como Peretz Bernstein en Nova York o 29 de marzo de 1959) foi un dos pioneiros do rock alternativo como líder da banda Jane's Addiction.

Biografía Editar

Farrell naceu en Queens, Nova York e mudouse a Miami coa súa familia durante a adolescencia. Seu pai era xoieiro e a súa nai suicidouse cando Farrell tiña tres anos, feito que reflexou na canción de Jane's Addiction "Then She Did". As súas primeiras influencias musicais foron David Bowie e Lou Reed. Despois da súa graduación no instituto, Farrell mudouse a California a principios dos 80 para adicarse ao surf, viviu no seu coche a gañaba cartos traballando na construción. Perry Farrell era coñecido tamén por ser un bo surfista.

Psi Corn Editar

Convertíuse no líder da banda de rock gótico Psi Com en Los Angeles, e viaxou cunha grande comunidade de músicos da zona que incluía ás bandas X, Fishbone e Black Flag. Psi Com desfíxose sobre 1985 e pouco despois Farrell coñeceu a Eric Avery grazas a amigos comúns. Os dous comezaron a tocar xuntos e acabarían formando Jane's Addiction.

Jane's Addiction Editar

Jane's Addiction fíxose un oco na escea musical de Los Angeles a mediados dos anos 80 a base de enérxicos concertos en pequenos clubes da cidade. En 1991, anted da disolución de Jane's Addiction, el, Ted Gardener e Marc Geiger crearon o festival Lollapalooza como unha xira de despedida da banda. Lollapalooza celebrouse anualmente coma un festival itinerante ata 1997. Farrell é polo tanto considerado un dos "godfathers" do rock alternativo. Jane's Addiction, antes da súa primeira ruptura editou tres álbumes, Jane's Addiction, Nothing's Shocking e Ritual De Lo Habitual, sendo este último o máis aclamado. Un álbum de caras-B das sesións do Ritual titulado Live and Rare foi editado en Xapón.

Icono guitarra.pngImportante.png Artigo nos seus primeiros pasos: Esta páxina dun músico é, polo de agora, só un esbozo. Traballa nela e contribúe a que a Wiki Rock mellore e medre. Podes atopar máis artigos de músicos en progreso aquí.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou