Fandom

Rock Music

Nina Gordon

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Nina Gordon
Nina Gordon.jpg
{{{caption}}}
Nome completo Nina Rachel Shapiro Gordon
Nacido o 14 de novembro de 1967
Falecido o {{{morto}}}
Orixe Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Bandas Veruca Salt

Nina Rachel Shapiro Gordon (nada o 14 de novembro de 1967) é unha roqueira estadounidense. É coñecida por ser unha das fundadoras da banda Veruca Salt.

Dende que deixou Veruca Salt en 1998, ela editou o exitoso álbum en solitario Tonight and the Rest of My Life, escribiu cancións para Fefe Dobson e Courtney Jaye e recentemente lanzou o seu segundo traballo, Bleeding Heart Graffiti, o 8 de agosto do 2006.

Gordon tivo o seu primeiro fillo (unha nena) o 21 de novembro do 2006. Ela chámane Ivy Nightingale Russo e o pai é o músico Jeff Russo, da banda Tonic.

Nina é irmá de Jim Shapiro, o que fora baterista orixinal de Veruca Salt.

Icono guitarra.pngImportante.png Artigo nos seus primeiros pasos: Esta páxina dun músico é, polo de agora, só un esbozo. Traballa nela e contribúe a que a Wiki Rock mellore e medre. Podes atopar máis artigos de músicos en progreso aquí.

Veruca Salt Editar

Veruca Salt formouse debido á amizade entre Gordon e Louise Post. Presentadas por unha boa amiga de Gordon, a avtriz Lili Taylor, Gordon e Post axiña conxeniaron e formaron Veruca Salt. Nun principio, o grupo estaba inspirado na banda Indigo Girls e tiñan en mente un concepto máis acústico, pero déronse conta de que ese non era o son que buscaban. Rapidamente recluraron ao baixista Steve Lack e o irmán de Nina, Jim Shapiro, uníuse como baterista, aínda que nun principio estaba na banda para facerlle un favor á súa irmá.

Veruca Salt editou unha demo financiada por eles mesmos e comezaron a tocar nunha morea de pequenos clubes. Nuns poucos concertos a banda comezou a gañar importancia, e finalmente asinaron un contrato coa Minty Fresh Records e comezaron a gravar co produtor Brad Wood. Nese tempo Brad era popular debido a que recentemente producira o aclamado disco de Liz Phair Exile in Guyville.

A banda editou un sinxelo laranxa en 7" da canción "Seether" para a radio. Comparada co resto de material de Veruca Salt, "Seether" era moi pop, tanto que Gordon dixo dela que cando a escribiu non pensaba que lle gustase ao resto dos membros. Eles enviaron "Seether" á radio, xa que era o tema que máis podía adaptarse a este medio das que escribiran, e non agardaban unha reacción tan positiva. Desafortunadamente, o álbum non estaba listo e precipitáronse para rematalo, antes de que "Seether" pasase de moda na radio. O tema chegou a acadar o posto 8 nas listas de rock moderno.

Veruca Salt
Louise Post | Stephen Fitzpatrick | Nicole Fiorentino | Kellii Scott
Nina Gordon - Jim Shapiro - Steve Lack - Stacy Jones - Jimmy Madla - Suzanne Sokol - Gina Crosley - Michael Miley - Solomon Snyder
Discografía
Álbumes: American Thighs | Eight Arms to Hold You | Resolver | IV
EPs: Blow It Out Your Ass It's Veruca Salt | Officially Dead | Lords of Sounds and Lesser Things

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou