Fandom

Rock Music

Mick Jagger

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Mick Jagger
Mick Jagger.jpg
{{{caption}}}
Nome completo Sir Michael Phillip Jagger
Nacido o 26 de xullo de 1943
Falecido o {{{morto}}}
Orixe Dartford, Kent. Inglaterra Bandeira Inglaterra (borde).png
Instrumento(s) Voz
Bandas The Rolling Stones

Sir Michael Phillip "Mick" Jagger (nacido o 26 de xullo de 1943) é o vocalista da banda The Rolling Stones.

Icono guitarra.pngImportante.png Artigo nos seus primeiros pasos: Esta páxina dun músico é, polo de agora, só un esbozo. Traballa nela e contribúe a que a Wiki Rock mellore e medre. Podes atopar máis artigos de músicos en progreso aquí.

BiografíaEditar

Jagger naceu nunha familia de clase media no Livingstone Hospital, en Dartford, Kent, Inglaterra. O seu pai, Basil Fanshawe ("Joe") Jagger, e o seu avó paterno, David Ernest Jagger, eran mestres; a súa nai, Eva Ensley Mary Scutts, unha inmigrante australiana, era unha activa membro do Partido Conservador. Jagger era o maior de dous irmáns e foi criado para seguir o camiño do seu pai.

Dende setembro de 1950 Keith Richards e Jagger foron compañeiros na Wentworth Primary School en Dartford, Kent. Perderon o contacto cando foron a distintos colexios entre 1954 e 1955, pero retomarían a súa amizade en xullo de 1960 despois dun encontro casual e descubriron que os dous desenvolveran unha afición común polo rhythm and blues music.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou