Fandom

Rock Music

Maureen Herman

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Maureen Herman
Maureen Herman.jpg
{{{caption}}}
Nome completo Maureen Herman
Nacido o 25 de xullo de 1966
Falecido o {{{morto}}}
Orixe
Bandas Babes in Toyland

Maureen Herman (nacida o 25 de xullo de 1966) foi a baixista de Babes in Toyland dende 1992 ata 1996. Aparece nos álbumes Fontanelle e Nemesisters e no EP Painkillers.

Biografía Editar

Herman medrou en Libertyville, Illinois, a mesma vila onde o fixeron Tom Morello de Rage Against the Machine e Adam Jones de Tool. Alí coñeceu a Stephanie Brown, unha amiga coa que escoitaba bandas de punk e coa que ia a concertos a Chicago.

Os pais de Maureen mudáronse a Minnesota poucos meses antes da súa graduación e Maureen quedou e viviu con Brown e a súa nai ata graduarse. Asistiu á University of Minnesota e polo tanto viviu en Minneapolis, onde coñeceu ás futuras membros de Babes in Toyland despois de ser invitada a reemprazar a Michelle Leon.

Babes in Toyland Editar

Ela tocou nos álbumes de Babes in Toyland Fontanelle e Nemesisters e no EP Painkillers. Fixo tamén coros na canción de Nemesisters "Killer on the Road".

Despois de que Herman deixase Babes in Toyland, a banda tocou esporádicamente con outros baixistas durante varios anos, pero nunca editou un novo álbum de estudio.

Traballos posteriores Editar

Herman foi a traballar como editora asociada na revista Musician. En 1998, Herman creou a súa propia empresa, Pollyanna, e fixo de manager para varios artistas, como P.W. Long, Laurie Webb e Hank Williams III.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou