Fandom

Rock Music

Les Paul

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Les Paul
Les Paul.jpg
{{{caption}}}
Nome completo Lester William Polfuss
Nacido o 9 de xuño de 1915
Falecido o 13 de agosto do 2009
Orixe Waukesha, Wisconsin. Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Instrumento(s) Guitarra
Bandas

Les Paul (nacido como Lester William Polfuss o 9 de xuño de 1915 en Waukesha, Wisconsin) é un guitarrista de jazz e inventor estadounidense. É unha das figuras máis importantes no desenvolvimento dos modernos instrumentos eléctricos e técnicas de gravación. É tamén un pioneiro no desenvolvimento da guitarra eléctrica de corpo sólido (a Gibson Les Paul, que el axudou a deseñar, é dos seus modelos máis famosos), da gravación multipista, e varios efectos de reverberación e eco.

Biografía Editar

Comezou a interesarse pola música cando tiña oito anos, canco comezou a tocar a harmónica. Despois de asistir a clases de banjo, Paul comezaría a tocar a guitarra. Aos 13 anos, Paul tocou semiprofesionalmente como guitarrista de música country, e con 17 Paul tocou cos Rube Tronson's Cowboys. Pouco despois, deixaría o instituto para unírse á Wolverton's Radio Band en St. Louis, Missouri.

Durante os anos 30 Paul traballou na radio en Chicago, onde el interpretou jazz. As súas dúas primeiras gravacións foron editadas no ano 1936, nun álbum estaba acreditado como Rhubarb Red, un alter ego de Paul, e no outro estaba na banda de acompañamento da artista de blues Georgia White.

Innovación nas guitarras eléctricas Editar

Paul non estaba satisfeito coas guitarras eléctricas que se vendían a mediados dos anos 30 e comezou a experimentar cunha serie de deseños propios.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou