Fandom

Rock Music

Layne Staley

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Layne Staley
Layne Staley.jpg
{{{caption}}}
Nome completo Layne Thomas Staley
Nacido o 22 de agosto de 1967
Falecido o 5 de abril de 2002
Orixe Kirkland, Washington. Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Bandas Alice in Chains
Mad Season

Layne Staley (22 de agosto de 1967 - 5 de abril de 2002) foi o cantante da banda Alice in Chains e do supergrupo Mad Season. Morreu de sobredose cando tiña 34 anos.

Biografía Editar

Layne Thomas Staley naceu o 22 de agosto de 1997 do matrimonio formado por Phil Staley e Nancy McCallum en Kirkland, Washington. Tiña oito anos cando os seus pais divorciáronse, e despois diso criouse coa súa nai e o seu padrastro, Jim Elmer. El colleu o apelido deste mentres estaba no instituto, e foi coñecido durante moito tempo coma Layne Elmer.

Staley entrou no mundo da música aos 12 anos, cando comezou a tocar a batería. Tocou en varias bandas glam nos seus primeiros anos da adolescencia, aínda que nese momento xa tiña aspiracións coma vocalista. Cambiou a batería polo micrófono cando fundou Alice in Chains xunto con Jerry Cantrell. Orixinalmente tratábase dunha banda de hair metal, pero adquiriron rápidamente influenzas do heavy metal e da escea grunge de Seattle.

A banda editou o seu álbum de debut Facelift o 21 de agosto de 1990. O seu principal sinxelo, "Man in the Box", con letras escritas po Staley, converteuse nun grande hit. Facelift chegou a vender dous millóns de copias nos Estados Unidos dende entón.

Seguindo ao éxito de Facelift, a banda editou dous álbumes máis, Dirt e Alice in Chains, así coma dous EPs, Sap e Jar of Flies.

Alice in Chains
Jerry Cantrell | Mike Inez | Sean Kinney | William DuVall
Layne Staley - Mike Starr
Discografía
Álbumes: Facelift | Dirt | Alice in Chains
EPs: We Die Young | Sap | Jar of Flies

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou