Fandom

Rock Music

Kurt Cobain

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Kurt Cobain
Kurt Cobain.jpg
{{{caption}}}
Nome completo Kurt Donald Cobain
Nacido o 20 de febreiro de 1967
Falecido o circa 5 de abril de 1994
Orixe Aberdeen, Washington. Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Bandas Nirvana

Kurt Donald Cobain (nacido o 20 de febreiro de 1967) foi o líder, vocalista e guitarrista da banda de grunge Nirvana. Suicidouse dun disparo na cabeza ao redor do 5 de abril de 1994 na súa casa de Seattle, Washington.

Icono guitarra.pngImportante.png Artigo nos seus primeiros pasos: Esta páxina dun músico é, polo de agora, só un esbozo. Traballa nela e contribúe a que a Wiki Rock mellore e medre. Podes atopar máis artigos de músicos en progreso aquí.

Biografía Editar

Infancia Editar

Cobain, fillo de Donald e Wendy Cobain, naceu no hospital comunitario de Grays Harbor en Aberdeen, Washington, e pasou seis meses vivindo en Hoquiam, no mesmo estado, antes de que a familia se mudara a Aberdeen. O seu pai traballou como mecánico na estación Chevron de Derrell Thompson, mentres que a súa nai era camareira. Cobain empezou a estudar na escla primaria Robert Gray en 1972. Segundo varias fontes, a súa primeira infancia foi feliz, e vivíu como parte dunha "típica familia estadounidense", xunto cos seus pais e a súa irmá Kimberly, nacida en abril de 1970. Dende ese tempo, Cobain empezou a amosar interese pola música.

A vida de Cobain cambiou radicalmete en 1975, cando os seus pais se divorciaron tendo el sete anos. Este feito fixo a Kurt un neno moito máis reservado. Durante un ano viviu coa súa nai e despois dese tempo mudouse a Montesano, Washington para vivir co seu pai, pero despois dun poucos anos o seu comportamento rebelde comezou a darlle problemas entre a familia e os amigos.

Na escola, Cobain comezou a interesarse un pouco polos deportes e, debido á insistencia do seu pai, uníuse ao equipo de loita. Posteriormente o seu pai apuntouno a unha liga local de baloncesto, onde Cobain agredía a outros xogadores intencionadamente para evitar ter que xogar. No seu lugar, Cobain centrouse nas súas clases de arte. A cotío debuxaba durante as clases, moitas veces obxectos asociados á anatomía humana. Cobain era amigo dun rapaz homosexual nesa escola, moitas veces sufrindo bullying por parte de estudantes homófobos. Esa amizade fíxolle crer que era homosexual. Nun dos seus diarios persoais Cobain escribiu, "Non son gay, sen embargo desexaría selo, só para fastidiar aos homófobos".

Nirvana
Kurt Cobain - Krist Novoselic - Dave Grohl
Aaron Burckhard - Dave Foster - Chad Channing - Dale Crover - Dan Peters - Jason Everman - Pat Smear
Discografía
Discos: Bleach - Nevermind - In Utero - MTV Unplugged in New York - From the Muddy Banks of the Wishkah
Recopilatorios e EPs: Blew - Hormoaning - Nevermind: It's An Interview - Incesticide - Nirvana - Sliver: The Best of the Box

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou