Fandom

Rock Music

Justine Frischmann

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Justine Frischmann
Justine Frischmann.jpg
{{{caption}}}
Nome completo Justine Elinor Frischmann
Nacido o 16 de setembro de 1969
Falecido o {{{morto}}}
Orixe Twickenham, Middlesex. Inglaterra Bandeira Inglaterra (borde).png
Bandas Elastica
Suede

Justine Elinor Frischmann (nacida o 16 de setembro de 1969 en Twickenham, Middlesex) é unha vocalista e guitarrista inglesa coñecida polo seu traballo na banda Elastica.

O seu pai era un supervivinte húngaro do holocausto e a súa nai unha xudea rusa. Medrou nunha casa costruída polo seu pai, un enxeñeiro estructural, co seu irmán maior Richard Frischmann, e asistiu ao St Paul's School antes de estudar arquitectura no University College London. Inicialmente Frischmann quería adicarse ás artes, pero debido ás dúbidas do seu pai accedeu a asistir de cando en vez á escola de arte mentres estudaba arquitectura. No campus da University College London, onde pasou seis anos, coñeceu a Brett Anderson.

Frischmann comezou a sair con Anderson en 1989 e tocou a guitarra rítmica en Suede. A súa relación rematou en 1991, e Frischmann comezou a sair con Damon Albarn, o vocalista de Blur.

Posteriormente fundaría e lideraría a súa propia banda, Elastica, en 1992, que emerxería un ano máis tarde co sinxelo "Stutter" axudado polo presentador da BBC Radio 1 Steve Lamacq.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou