Fandom

Rock Music

Jon Buckland

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Jon Buckland
Jon Buckland.jpg
{{{caption}}}
Nome completo Jonathan Mark Buckland
Nacido o 11 de setembro de 1977
Falecido o {{{morto}}}
Orixe Londres, Inglaterra Bandeira Inglaterra (borde).png
Instrumento(s) Guitarra
Bandas Coldplay

Jonathan Mark Buckland (nacido o 11 de setembro de 1977 en Londres, Inglaterra), coñecido tamén como Jon ou Jonny, é o guitarrista da banda Coldplay.

Biografía Editar

Buckland naceu en Londres e viviu alí ata os catro anos, cando a súa familia mudouse a Pantymwyn, Gales do norte. Foi animado a adicarse á música polo seu irmán maior, que era un gran fan de My Bloody Valentine. Buckland comezou a tocar a guitarra con once anos, despois de ser estimulado pola música de The Stone Roses. Buckland estudou astronomía e matemáticas na University College London, onde tamén coñeceu aos seus futuros compañeiros de banda e formou Coldplay.

As influenzas musicais de Buckland incluen a Ride, George Harrison e Jimi Hendrix. O seu estilo caracterízase por escasos arranxos e o uso excesivo do slide, polo que moitos guitarristas din del que ten unha técnica moi pobre.

Ten sido comparado moitas veces con The Edge de U2, debidos ao particular son ambos teñen nas súas guitarras, que faise evidente no tema de Coldplay "In My Place".

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou