Fandom

Rock Music

John Paul Jones

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

John Paul Jones
John Paul Jones.jpg
{{{caption}}}
Nome completo John Baldwin
Nacido o 3 de xaneiro de 1946
Falecido o {{{morto}}}
Orixe Sidcup, Londres. Inglaterra Bandeira Inglaterra (borde).png
Instrumento(s) baixo
teclado
Bandas Led Zeppelin

John Paul Jones (nacido como John Baldwin o 3 de xaneiro de 1946 en Sidcup, Londres) é un multi-instrumentista inglés, e coñecido por ser o baixista e teclista da banda Led Zeppelin dende a súa formación ata a ruptura despois da morte de John Bonham en 1980.

En anos máis recentes estivo desenvolvendo unha exitosa carreira en solitario, e é moi respectado tanto coma músico coma produtor. Jones é un músico moi versátil, tocando tamén a guitarra, a mandolina, o koto, a guitarra hawaiana, a autoharpa, o ukulele, o sitar e o cello.

Icono guitarra.pngImportante.png Artigo nos seus primeiros pasos: Esta páxina dun músico é, polo de agora, só un esbozo. Traballa nela e contribúe a que a Wiki Rock mellore e medre. Podes atopar máis artigos de músicos en progreso aquí.

Biografía Editar

Jones naceu en Sidcup, Londres, en 1946 coma John Baldwin. O nome John Paul Jones foi suxerido polo seu amigo, Andrew Loog Oldham, despois de ver o poster dunha película con ese nome en Francia.

Jones comezou a tocar o piano aos seis anos, aprendendo xunto co seu pai, Joe Baldwin, que era pianista e facía arranxos en big bands nos anos 40 e 50. A súa nai estaba tamén no mundo da música. As súas influencias van do blues de Big Bill Broonzy, e o jazz de Charles Mingus, ata o piano clásico de Sergei Rachmaninoff.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou