Fandom

Rock Music

Jim Ward

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Interferência de bloqueador de anúncios detectada!


A Wikia é um site grátis que ganha dinheiro com publicidade. Nós temos uma experiência modificada para leitores usando bloqueadores de anúncios

A Wikia não é acessível se você fez outras modificações. Remova o bloqueador de anúncios personalizado para que a página carregue como esperado.

Jim Ward
Jim Ward.jpg
{{{caption}}}
Nome completo James David Ward
Nacido o 19 de setembro de 1976
Falecido o {{{morto}}}
Orixe El Paso, Texas. Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Instrumento(s) guitarra, voz
Bandas Sparta, At the Drive-In, Sleepercar

Jim Ward (nacido o 19 de setembro de 1976 en El Paso, Texas) é o vocalista, guitarrista e líder da banda de rock Sparta e foi co-fundador, guitarrista e pianista da banda seminal de post-hardcore At the Drive-In.

A primeira grande banda de Jim foi Foss, onde tocaba a guitarra e cantaba. Nela foi onde comezou a traballar con Cedric Bixler-Zavala. A banda desfíxose despois de editar un único traballo, El Paso Pussycats.

Despois pasaría a formar parte de At the Drive-In como guitarrista e corista, tocando tamén o piano e os teclados nalgunhas cancións, e sendo a voz principal no tema "Hourglass".

Despois da separación de At the Drive-In, Ward non tiña a intención de formar parte de Sparta. Os seus plans eran ir á universidade e desfrutar do seu recente matrimonio. Finalmente, os antigos membros de At the Drive-In Tony Hajjar e Paul Hinojos preguntáronlle a Ward se lle gustaría ser parte do seu novo proxecto. Ward uníuse ao grupo como vocalista e guitarrista.

DiscografíaEditar

Con At the Drive-InEditar

Con SpartaEditar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou