Fandom

Rock Music

James Iha

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

James Iha
James Iha.jpg
{{{caption}}}
Nome completo James Yoshinobu Iha
Nacido o 26 de marzo de 1968
Falecido o {{{morto}}}
Orixe Chicago, Illinois. Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Bandas The Smashing Pumpkins
A Perfect Circle

James Iha naceu o 26 de marzo de 1968 en Chicago, Illinois. Recentemente foi un dos guitarristas da banda A Perfect Circle. Tamén tocou en The Smashing Pumpkins, da que foi fundador xunto con Billy Corgan, ata o ano 2000 e sacou un disco en solitario en 1998, titulado Let It Come Down.

BiografíaEditar

Iha asistíu ao instituto de Elk Grove High School en Elk Grove Village, Illinois, o mesmo pobo no cal nacera o guitarrista e cantante de The Smashing Pumpkins Billy Corgan. Ao igual que Billy, el tamén tiña un irmán cunha deficiencia mental.

Actualmente vive en Manhattan e posúe, xunto coa súa ex-moza e antiga baixista de The Smashing Pumpkins D'arcy Wretzky e Adam Schlesinger de Fountains of Wayne, o selo independente Scratchie Records. Entre as bandas contratadas polo selo están Fountains of Wayne, The Frogs e Fulflej. Tamén é co-propietario duns estudios de gravación xunto con Adam Schlesinger e Andy Chase de Ivy chamados Stratosphere Sound en Manhattan.

The Smashing Pumpkins Editar

Na banda de Chicago Iha escribiu ou co-escribiu parte dos temas do grupo, entre eles, "Blew Away" no Pisces Iscariot, "Bugg Superstar" no Vieuphoria, "Take Me Down" no Mellon Collie and the Infinite Sadness, "...Said Sadly", "Believe", "The Boy", e "The Bells" en The Aeroplane Flies High, "Summer" no sinxelo de "Perfect" e "Go" para o MACHINA II/Friends and Enemies of Modern Music. Co-escribiu con Billy Corgan "I Am One" do Gish, "Soma" e "Mayonaise" no Siamese Dream, "Plume" no Pisces Iscariot e "Farewell and Goodnight" do Mellon Collie and the Infinite Sadness. Tamén canta en "Take Me Down", así como na versións de The Cure "A Night Like This" e de Syd Barrett "Terrapin".

Despois dos Pumpkins Editar

Dende a separación de The Smashing Pumpkins no ano 2000 Iha participou en moitos proxectos. Continuou contribuíndo en gravacións doutros artistas, como en "Don't Be Sad" do álbum Pneumonia da banda Whiskeytown, editado no 2001; e fixo algunhas actuacións con Ivy.

En xullo do 2003 uníuse a A Perfect Circle, durante a xira do álbum Thirteenth Step. Dende entón apareceu no álbum do 2004 eMOTIVe e contribuiu nas remesturas de "Blue" e "The Outsider". En 2003 xuntouse tamén á banda Vanessa and the O's, que editou o EP Plus Rien en Suecia ese ano.

Iha tamén colaborou e produxo dous temas co músico xaponés Chara, no seu álbum do 2001 MADRIGAL. As cancións son "Boku ni Utsushite" e "Skirt".

Recentemente Iha colaborou en proxectos en Xapón, tanto musicais como de deseño. Coa axuda do amigo e manager Isao Izutsu, Iha creou a marca de roupa Vapor no 2001. Iha tamén fixo a música para a película xaponesa Linda, Linda, Linda, que saiu a finais do verán do 2005.

Discografía en solitario Editar

  • Let It Come Down (álbum) - 1998 (Virgin Records)
  • "Be Strong Now" (sinxelo) - 1998 (Virgin Records)
  • "Jealousy" (sinxelo de promoción só editado no Reino Unido) (1998)
The Smashing Pumpkins
Billy CorganMike Byrne
D'Arcy WretzkyJames IhaMelissa Auf der MaurJimmy ChamberlinJeff SchroederGinger ReyesLisa Harriton
Discografía
Álbumes de estudio: Gish | Siamese Dream | Mellon Collie and the Infinite Sadness | Adore | MACHINA/The Machines of God | MACHINA II/Friends and Enemies of Modern Music | Zeitgeist
Recopilatorios e EPs: Lull | Peel Sessions | Pisces Iscariot | Rotten Apples & Judas 0 | Earphoria | Rarities and B-Sides
Box Sets: Siamese SinglesThe Aeroplane Flies HighLive Smashing Pumpkins
Sinxelos: "I Am One" • "Tristessa" • "Siva" • "Rhinoceros" • "Cherub Rock" • "Today" • "Disarm" • "Rocket" • "Landslide" • "Bullet with Butterfly Wings" • "1979" • "Zero" • "Tonight, Tonight" • "Thirty-Three" • "The End Is the Beginning Is the End" • "Ava Adore" • "Perfect" • "Stand Inside Your Love" • "Try, Try, Try" • "Untitled" • "Tarantula" • "That's the Way (My Love Is)" • "G.L.O.W."
Videos: VieuphoriaGreatest Hits Video CollectionIf All Goes Wrong
Artigos relacionados
The MarkedStarchildrenZwanJimmy Chamberlin ComplexA Perfect Circle
A Perfect Circle
Maynard James Keenan | Josh Freese | Jeordie White | James Iha
Danny Lohner | Paz Lenchantin | Troy Van Leeuwen | Tim Alexander
Discografía
Álbumes: Mer de Noms | Thirteenth Step | eMOTIVe
Recopilatorios: aMOTION

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou