Fandom

Rock Music

Interpol

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Interpol Logo.jpg
Interpol.jpg
{{{caption}}}
Orixe New York City, New York
País Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Período 1998 - actualidade
Xénero(s) Indie rock
Post-punk rivival
Selo(s) discográfico(s) Matador
Membros Paul Banks
Carlos Dengler
Sam Fogarino
Daniel Kessler
Antigos membros Greg Drudy
Web oficial http://www.interpolny.com

Interpol é unha banda de indie rock procedente de Nova York formada no ano 1998.

Historia Editar

O embrión de Interpol naceu cando Daniel Kessler e un colega chamado Greg resolveron xuntarse para tocar algunhas cancións, con Daniel na guitarra e Greg na batería. Máis tarde, Daniel coñeceu ao baixista e teclista Carlos "D" Dengler, e este entrou no grupo tamén. Para finalizar, Daniel convidou a Paul Banks, que coñecera nunha tempada en París, para se xuntar ao grupo. Unha única visita de Paul ao estudio onde Daniel, Greg e Carlos tocaban foi suficiente para que el se interesase e integrase na banda. Nacía así Interpol, en 1998.

A banda pasou algún tempo traballando duro, tocando en estudios, ensaiando e desenvolvendo pouco a pouco o seu son. En 2000, Greg deixou o grupo por razóns persoais, dando lugar a Sam Fogarino. Daniel coñecía a Sam dunha tenda de discos. Ao final dese mesmo ano chegan os primeiros lanzamentos da banda: a través do selo escocés Chemikal Underground, Interpol lanzou un EP que formaba parte dunha serie chamada FukdID, e despois participou dun recopilatorio chamado "Clooney Tunes", organizada polo selo Fierce Panda.

No ano seguinte, a banda xa tiña conseguido un certo grao de recoñecemento, o que lles permitíu ser elexidos como banda de apertura de xente como Trail of Dead, The Delgados e Arab Strap. No ano de 2001 continuou a ascensión do grupo, cando participaron nas famosas John Peel Sessions e pasaron a ter unha certa difusión nas radios europeas.

En novembro de 2001, ao lado dos productores Peter Katis e Gareth Jones, a banda entrou no estudio Tarquin (un antigo manicomio infantil), en Connecticut, para comezar a gravar aquilo que sería un dos máis antolóxicos disco de estrea dos últimos tempos.

Turn on the Bright Lights, o debut de Interpol, saiu en agosto do ano seguinte e conquistou de maneira case unánime a crítica e o público ao redor do mundo. A pesares das frecuentes comparacións con Joy Division e o post-punk británico en xeral, a banda traballa a súa atmosfera sombría e sonoridade densa de maneira orixinal e ben apoiada na competencia técnica dos seus membros. Interpol xa destacou o suficiente para ser apreciado e respetado pola súa música. O presente de Interpol é brillante e seu futuro, altamente prometedor.

Despois de moitos directos chegou a hora da importante proba do segundo disco. Antics é lanzado no 2004, novamente ben recibido por crítica e público, pero sen o entusiasmo do debut de dous anos atrás. Con Antics, Interpol garante a súa reputación dunha das máis competentes bandas actuais e suxire unha carreira de moi bos discos aínda por vir.

Discografía Editar

Álbumes Editar

EPsEditar

LigazónsEditar

Interpol
Paul Banks | Daniel Kessler | Carlos Dengler | Sam Fogarino
Greg Drudy
Discografía
Álbumes: Turn on the Bright Lights | Antics | Our Love to Admire
EPs: | Demo Tape | Fukd I.D. #3 | Precipitate EP | Interpol EP | The Black EP | Interpol Remix EP
Sinxelos: "Obstacle 1" | "Slow Hands"| "Evil" | "C'mere"

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou