Fandom

Rock Music

Hermano

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Hermano Logo.jpg
Hermano.jpg
{{{caption}}}
Orixe
País Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Período 1998 - actualidade
Xénero(s) stoner rock, hard rock
Selo(s) discográfico(s) Suburban, MeteorCity
Membros John Garcia
Dandy Brown
Mike Callahan
David Angstrom
Chris Leathers
Aleah X
Antigos membros Steve Earle
Web oficial http://www.hermanorocks.com/

Hermano é un supergrupo estadounidense formado en 1998 como un proxecto paralelo composto por membros procedentes de bandas de stoner rock. A formación orixinal consistía no vocalista John Garcia (Kyuss, Unida), o baixista Dandy Brown (Orquesta del Desierto), o baterista Steve Earle (Afghan Whigs) e os guitarristas Mike Callahan (Earshot, Disengage) e David Angstrom (Banger, Supafuzz, Black Cat Bone, Devil May Care).

A banda editou Only a Suggestion a través da Teepee Records en 2002. En 2004 asinaron co selo holandés Suburban Records (ata o momento tiveron máis éxito en Europa que en Estados Unidos) e editaron Dare I Say sen Mike Callahan e Steve Earle, este último reemprazado por Chris Leathers (Supafuzz). Posteriormente reclutaron un vocalista adicional, Aleah X (Banger, Devil May Care, Candy Says).

No 2005 editaron Live at W2, un CD en directo do seu "Angry American Tour". Seguiuno un DVD do concerto no ano seguinte.

Dende entón Hermano reclutou ao vocalista Aleah X. A banda ten previsto editar o seu terceiro álbum, ...Into The Exam Room, a finais do 2007. O lanzamento será seguido por unha xira de presentación en decembro por Europa e en Autralia no 2008.

Discografía Editar

Ligazóns externas Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou