Fandom

Rock Music

Guano Apes

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Guano Apes Logo.jpg
Guano Apes.jpg
{{{caption}}}
Orixe Göttingen
País Alemaña Bandeira Alemaña.png
Período 1994 - 2005
Xénero(s) rock alternativo
Selo(s) discográfico(s) GUN/Supersonic Records
Membros Dennis Poschwatta
Henning Rümenapp
Sandra Nasić
Stefan Ude
Antigos membros
Web oficial http://www.guanoapes.org/

Guano Apes foi unha banda alemana procedente de Göttingen. Estivo en activo entre os anos 1994 e 2005 e foi unha das bandas de rock de máis éxito procedente de Alemaña.

Historia Editar

Guano Apes formouse en 1994 en Göttingen, Alemaña, polo guitarrista Henning Rümenapp, o baixista Stefan Ude e o baterista Dennis Poschwatta. A vocalista Sandra Nasić uníuse á banda posteriormente ese mesmo ano. A carreira da banda colleria forma en 1996 despois de que gañasen un concurso de bandas locais co seu tema "Open Your Eyes". A canción foi tamén o seu primeiro e máis exitoso sinxelo, seguido da edición do seu álbum de debut Proud Like a God, lanzado en 1997. "Open Your Eyes" aparece tamén na película de Warren Miller Fifty (1999).

No ano 2000 Guano Apes editou o seu segundo traballo, Don't Give Me Names. Os sinxelos "Big in Japan" (unha versión de Alphaville) e "No Speech" foron moi difundidos e o album conseguiu o disco de ouro en Alemaña. Walking on a Thin Line foi editado no 2003 e contiña o hit "Quietly". A banda separouse despois da edición do seu álbum de grandes éxitos Planet of the Apes e dunha xira final en febreiro do 2005.

Discografía Editar

Ligazóns externas Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou