Fandom

Rock Music

Gorillaz

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Gorillaz Logo.jpg
Gorillaz.jpg
{{{caption}}}
Orixe Essex
País Inglaterra Bandeira Inglaterra (borde).png
Período 2000 - actualidade
Xénero(s) rock alternativo, hip hop alternativo, rock electrónico, trip hop
Selo(s) discográfico(s) Parlophone, Virgin Records
Membros 2D
Murdoc Niccals
Noodle
Russel Hobbs
Antigos membros
Web oficial http://www.gorillaz.com

Gorillaz é unha banda virtual inglesa, composta por catro personaxes de animación ficticios: 2D, Murdoc, Noodle e Russel. A banda foi creada por Damon Albarn, líder da banda de britpop Blur, e Jamie Hewlett, un dos creadores do cómic Tank Girl.

Importante.png Artigo nos seus primeiros pasos: Esta páxina dunha banda é, polo de agora, só un esbozo. Traballa nela e contribúe a que a Wiki Rock mellore e medre. Podes atopar máis artigos de bandas en progreso aquí.

Historia Editar

As persoas que están detrás de Gorillaz, Damon Albarn e Jamie Hewlett, formaron a banda en 1998, cando ambos vivían xuntos nun piso en Westbourne Grove. Inicialmente bautizaron o proxecto como "Gorilla", e a primeira canción gravada foi "Ghost Train", posteriormente editada como cara-b no seu sinxelo "Rock the House" e no recopilatorio de caras-b G-Sides. O trío de músicos que compoñían a primeira encarnación de Gorillaz, Damon Albarn, Del tha Funkee Homosapien e Dan the Automator, traballaran xa xuntos na canción "Time Keeps on Slipping" para o álbum de debut de Deltron 3030.

A primeira edición da banda foi o EP Tomorrow Comes Today, lanzado no ano 2000. Este foi moi ben recibido na escena underground do Reino Unido, xerando tamén un halo de misterio sobre quen estaba detrás da banda e o que se podía esperar dela nos seguintes meses. Nalgúns puntos de venda circulou un folleto promocional cunha historia ficticia da banda de debuxos animados.

Discografía Editar

Álbumes Editar

EPs Editar

Ligazóns externas Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou