Fandom

Rock Music

Gibson Flying V

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Gibson Flying V
Gibson Flying V.jpg
Fabricante: Gibson
Período: 19581959
1967 - actualidade
Tipo de corpo: {{{corpo}}}
Unión (corpo-mastil): {{{union}}}
Corpo: {{{corpom}}}
Duración:
Selo discográfico:
Producido por:

A Gibson Flying V é unha popular guitarra eléctrica aparecida por vez primeira en 1958 e fabricada por Gibson. O seu rasgo máis característico é a súa peculiar forma en V.

Orixes Editar

Os seus primeiros prototipos fabricáronse en 1957. Estas Flying V, xunto coa Futura (Explorer) e, inicialmente, a Moderne, formaban unha liña modernista de guitarras deseñadas polo entón presidente da Gibson Ted McCarty. Eses deseños propuxéronse para engadir un aspecto máis moderno á imaxe da compañía, pero non se venderon ben. Despois do lanzamento inicial en 1958, esta nova liña foi abandonada cara 1959.

A mediados dos anos 60, guitarristas como Albert King, Lonnie Mack, Dave Davies e Jimi Hendrix, na busca dunha guitarra distintiva cun son potente, comezaron a usar a Flying V. O renovado interese creou unha demanda e Gibson reeditou o modelo.

Gibson volveu sacar a guitarra en 1967, actualizando o seu deseño cun maior e máis estético golpeador, e modificando a ponte orixinal, que tiña as cordas insertadas na parte posterior, colocando unha máis asociada aos modelosde Gibson. Algúns modelos foron equipados cun pequeno Vibrola Maestro Tremolo. Este modelo de 1967 é agora o estándar para a Flying V ou, como Gibson a chama agora, "V Factor".

V Bass Editar

En 1981, Gibson produxo unha versión de catro-cordas da Flying V. Só se fabricaron 375, a maioría deles negros, pero uns cantos deles de cor branco alpino, silverburst, ou azul transparente. Dean Guitars e Epiphone tamén fabrican baixos V.

Ligazóns externas Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou