Fandom

Rock Music

Fu Manchu

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

Fu Manchu Logo.jpg
Fu Manchu.jpg
{{{caption}}}
Orixe Orange County, California
País Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Período 1987 - actualidade
Xénero(s) stoner rock
Selo(s) discográfico(s) Liquor And Poker Music, Mammoth Records, Bong Load Custom Records, Man's Ruin Records
Membros Scott Hill
Bob Balch
Scott Reeder
Brad Davis
Antigos membros Brant Bjork
Eddie Glass
Mark Abshire
Ruben Romano
Scott Votaw
Greg McCaughey
Glenn Chivens
Web oficial fu-manchu.com

Fu Manchu é unha banda estadounidense de stoner rock que editou o seu traballo de debut, o sinxelo "Kept Between Trees", en 1990. As súas letras aférranse ao tópicos do rock como o pinball, os muscle cars, drogas, mulleres e skate.

Importante.png Artigo nos seus primeiros pasos: Esta páxina dunha banda é, polo de agora, só un esbozo. Traballa nela e contribúe a que a Wiki Rock mellore e medre. Podes atopar máis artigos de bandas en progreso aquí.

Historia Editar

Fu manchu formouse orixinalmente en 1987 como unha banda de hardcore punk chamada Virulence. As súas principais influencias eran bandas como Black Flag e Bl'ast. Estaba composta polo vocalista Ken Pucci, o guitarrista Scott Hill, o baixista Greg McCaughey e o baterista Ruben Romano.

En 1989 editaron o seu álbum de debut, If This Isn't a Dream..., pola Alchemy Records. En 1990, Pucci deixou a banda, foi reemprazado polo vocalista Glen Chivens e cambiaron o nome por Fu Manchu. Pouco despois editaron o sinxelo de sete polgadas "Kept Between Trees" 7 através do selo Slap A Ham Records.

DiscografíaEditar

Ligazóns externasEditar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou