Fandom

Rock Music

Fender Musicmaster

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Share

A Fender Musicmaster é unha guitarra eléctrica de Fender, e foi a primeira das súas guitarras cunha escala de 3/4. Cunha pastilla sinxela e sen palanca de vibrato, era un instrumento básico pero funcional.

Os traballos de deseño da Musicmaster e da versión de dúas pastillas da Duo-Sonic comezaron a finais de 1955 despois dunha solicitude do departamento de vendas. Os prototipos construíronse a principìos de 1956, seguidos polos folletos de venda anunciando ambos modelos. A produción da Musicmaster comezou a finais de abril dese ano seguida dous meses máis tarde por un corpo pensado para dúas pastillas igual que a Duo-Sonic. A Musicmaster e a Duo-Sonic tamén compartían mastro sinxelo de arce e diapasón, de 22,5 polgadas e con 21 trastes.

Houbo un redeseño dos dous corpos da Musicmaster cando en 1959 o catálogo de Fender foi actualizado. Tanto a Musicmaster como a Duo-Sonic both reciburon golpeadores de plástico en lugar dos anteriores de aluminio anonizado e un mastro de arce de dúas pezas cun diapasón de pau rosa.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou