Fandom

Rock Music

Bloc Party

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Bloc Party Logo.jpg
Bloc Party.jpg
{{{caption}}}
Orixe Essex
País Inglaterra Bandeira Inglaterra (borde).png
Período
Xénero(s)
Selo(s) discográfico(s) V2 Records
Membros Russell Lissack
Gordon Moakes
Kele Okereke
Matt Tong
Antigos membros
Web oficial

Bloc Party é unha banda de rock inglesa fundada en Essex e está formada por Russell Lissack (guitarra), Gordon Moakes (baixo), Kele Okereke (voz e guitarra) e Matt Tong (batería). A banda tivo varios nomes dende 2002: Superheroes of BMX, The Angel Range, Diet e Union, antes de quedarse co definitivo Bloc Party en setembro de 2003.

Historia Editar

Bloc Party formouse no ano 2002, pero antes de chamarse así pasou por distintos nomes, como Superheroes of BMX, The Angel Range, Diet e Union, establecendo o actual en setembro do ano 2003. Os membros Kele Okereke e Russell Lissack foron a base destas distintas encarnacións e fóronselles unindo a baixista Gordon Moakes, que respostou a un anuncio na revista NME, e máis recentemente o baterista Matt Tong.

Lissack e Okereke coñecéronse nun principio 1998 en Essex, onde o primeiro medrara e Okereke ía á escola. Lissack asistía á Bancroft's School e Okereke á Ilford County High School ata os 16 anos e despois foi á Trinity School. No ano 1999 volvéronse a atopar no Reading Festival e pouco despois formaron a banda Union.

En novembro do 2003, a banda, xa co seu nome actual, viu aparecer a súa canción "The Marshalls Are Dead" nun CD recopilatorio chamado The New Cross, editado pola Angular Recording Corporation. Pouco despois editaron o seu primeiro snxelo, "She's Hearing Voices" no novo selo Trash Aesthetics.

A sorte da banda cambiou despois de que Okereke fose a un concerto de Franz Ferdinand no 2003, e puido darlle unhas copias do sinxelo ao vocalista da banda Alex Kapranos e ao locutor de Radio One Steve Lamacq. Lamacq puxo a súa canción no seu programa de radio, tachándoa de xenial, e invitounos a gravar unha sesión en directo no programa.

Este feito fixo que o sinxelo espertase o interese dalgúns A&Rs, dando o sinxelo "Banquet", editado polo selo Moshi Moshi, e facendo que a banda asinase polo selo indie Wichita Recordings en abril do 2004.

Discografía Editar

ÁlbumesEditar

EPsEditar

Ligazóns externasEditar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou