Fandom

Rock Music

Aereogramme

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

Aereogramme logo.jpg
Aereogramme.jpg
{{{caption}}}
Orixe Glasgow
País Escocia Bandeira Escocia.png
Período 1998 - 2007
Xénero(s) rock alternativo, rock progresivo
Selo(s) discográfico(s) Chemikal Underground, Matador, Sonic Unyon
Membros Craig B.
Iain Cook
Campbell McNeil
Martin Scott
Antigos membros
Web oficial

Aereogramme foi unha banda escocesa de rock alternativo/progresivo formada en abril de 1998. Estivo composta por Craig B. (voces, guitarra), Iain Cook (guitarra, programación), Campbell McNeil (baixo) e Martin Scott (batería). Antes de separarse no ano 2007 a banda editou catro álbumes de estudio.

Biografía Editar

Formada en abril de 1998 a banda editou dous sinxelos de 7" en 1999 antes de asinal con Chemikal Underground aprincipios do ano 2000. Nese momento editaron dous EPs antes de lanzar o seu primeiro álbum, A Story in White, no 2001. No ano 2003 seguíulle Sleep and Release e a banda cambiaríase ao selo Undergroove Records antes do lanzamento do seu terceiro álbum, Seclusion. O grupo voltaría a asinar con Chemikal Underground en agosto do 2006.

O seu cuarto álbum, My Heart Has a Wish That You Would Not Go, foi editado en Europa e nos Estados Unidos o 29 de xaneiro do 2007, e en Xapón o 14 de outubro do 2006, e collía o seu título da novela The Exorcist.

O 11 de maio do 2007 Aereogramme anunciou a súa disolución. A banda realizou o seu derradeiro concerto no Connect Festival en Inverary, Escocia o 31 de agosto dese ano.

Iain Cook e Craig B. formaron posteriormente a banda The Unwinding Hours e teñen unha demo, "Solstice", no seu MySpace.

Discografía Editar

Ligazóns externas Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou