FANDOM

Adam Clayton
Adam Clayton
{{{caption}}}
Nome completo Adam Charles Clayton
Nacido o 13 de marzo de 1960
Falecido o {{{morto}}}
Orixe Chinnor, Oxfordshire, Inglaterra Bandeira Inglaterra (borde)
Instrumento(s) Baixo
Bandas U2

Adam Charles Clayton (nacido o 13 de marzo de 1960 en Chinnor, Oxfordshire, Inglaterra) é o baixista da banda irlandesa U2. É cidadán británico, pero reside na zona de Dublin dende que a súa familia mudouse a Malahide en 1965, cando contaba con cinco anos de idade. Clayton traballou en varios proxectos en solitario ao longo da súa carreira, como o tema que fixo co seu compañeiro Larry Mullen Jr. para a película de 1996 Mission: Impossible.

Equipamento Editar

Clayton ten usado moitos baixos distintos, pero normalmente soe tocar cos seguintes:

Ao longo de toda a súa carreira, Clayton usou tanto baixos Precision coma Jazz Basses. O seu primeiro instrumento sen embargo foi un Ibanez marrón escuro. El usa amplificadores Ashdown e púas Herdim azuis, a igual que o seu compañeiro The Edge. O Precision Bass de Clayton están modificados co mastil do Fender Jazz Bass.

Proxectos en solitario Editar

Clayton traballou en varios proxectos en solitario ao longo da súa carreira. Tocou no álbum homónimo de Robbie Robertson en 1987, e tamén actuou con Maria McKee. Uníuse ao produtor de U2 Daniel Lanois e ao seu compañeiro Larry Mullen Jr. no álbum de Lanois Acadie, editado en 1989, tocando o baixo nos temas "Still Water" e "Jolie Louise". En 1994, Clayton tocou o baixo xunto con Larry Mullen Jr. no álbum de Nanci Griffith Flyer, aparecendo nas cancións "These Days in an Open Book", "Don't Forget About Me", "On Grafton Street" e "This Heart". Clayton e Mullen tamén gravaron para a película Mission: Impossible de 1996, incluíndo o tema principal.

U2
Bono | The Edge | Adam Clayton | Larry Mullen Jr.
Discografía
Álbumes: Boy - October - War - The Unforgettable Fire - The Joshua Tree - Rattle and Hum - Achtung Baby - Zooropa - Pop - All That You Can't Leave Behind - How to Dismantle an Atomic Bomb - No Line on the Horizon
Recopilatorios e EPs: ThreeWide Awake in AmericaPlease: PopHeart Live EPThe Best of 1980–19907The Best of 1990–2000ExclusiveThe Complete U2Live from Under the Brooklyn BridgeU218 Singles