Fandom

Rock Music

30 Seconds to Mars

3.301páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Conversa0 Compartilhar

30 Seconds to Mars Logo.JPG
30 Seconds to Mars.jpg
{{{caption}}}
Orixe Los Angeles, California
País Estados Unidos Bandeira Estados Unidos.png
Período 1998 - actualidade
Xénero(s) Rock alternativo
Selo(s) discográfico(s) Virgin
Membros Jared Leto
Tomo Miličević
Shannon Leto
Antigos membros Matt Wachter
Solon Bixler
Web oficial 30secondstomars.com

30 Seconds to Mars é unha banda estadounidense de rock alternativo liderada polo actor Jared Leto.

Historia Editar

Creada en 1998 por Jared Leto e o seu irmán Shannon, 30 Seconds to Mars comezou como un pequeno proxecto familiar. As cousas comezaron a andar rápido e Matt Wachter uníuse á banda como baixista e teclista. Despois de que pasasen dous guitarristas pola banda, os tres fixéronlle unha audición a Tomo Miličević para completar a formación.

O nome da banda está sacada dunha tese escrita por un antigo mestre de Harvard. Un dos capítulos tiña o título thirty seconds to mars (trinta segundos a marte) e fala sobre o rápido desenvolvimento da tecnoloxía que pon á humanidade a trinta segundos de marte.

A pesares de que Leto é un famosos actor de Hollywood, orixinalmente prefería non usar esa información para promocionar á banda, e de feito a banda soía rexeitar tocar en locais onde usasen esa fama para promocionar os concertos.

O primeiro álbum de 30 Seconds to Mars, co mesmo nome que a banda, foi editado no ano 2002 alcanzando unhas vendas de 100.000 copias. O seu segundo traballo, A Beautiful Lie, editouse o 30 de agosto do 2005.

O 31 de agosto do 2006 a banda gañou o premio MTV2 Award por "The Kill" nos MTV Video Music Awards, unha das súas dúas nominacións. A outra nominación foi para o mellor video de rock, premio que acabaría sendo para "Miss Murder" de AFI.

Discografía Editar

Álbumes Editar

Sinxelos Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou